Avrupa Çevre Komisyonu tarafından nişasta ve diğer bitkisel kaynaktan hazırladığım plastik için sunum teklifi geldi. Kim gidebilecek ki 28 Nisan veya 25 Mayıs tarihinde Brüksel’e. Zaten gidemeyeceğim belli ama en azından projemi göndereceğim. Bakalım nasıl tepkiler alacağım ki benim için dışarıdan bir görüş iyi olacaktır. Eksiklerim zaten çok ama başkası söyleyince olaylar daha hızlı gerçekleşiyor. En azından beni kaide almaları daha önemliydi.

Daha öncede ispanyol bir site üzerinden proje sunumumu gerçekleştirecektim ancak zamana takıldım ve vaktinde gönderemediğim için yarışmaya katılamamıştım.

Ayrıntılı bilgi ec.europa.eu üzerinde veriliyor.

Proje sözde her anlamda hazır ama nedense hala word, pdf neyse hazırlamadım. Tek kişilik bir gösterinin dezavantajlarını çok hissedeceğim heralde.