Web adresimi bilimsel projemin sonuçları eşliğinde hazırlıyordum ancak artık blog şeklinde olmasına arar verdim. çünkü bitin projeyi ben üstlendim. Hepsi (veya çoğu diyelim) benim yorumlarımdan ve uygulamalarımdan gerçekleşiyor.

Yaptığım araştırmayla ile kullanmam gereken devedikeni (kenger) bitkisini arka komşumun arazisinin önünde buldum. Okulumun olmadığı gün köklerinden kopararak özlerini çıkarmaya çalışıcam. Halbuki internet sitelerinde kengerin anadoluda, dağlarda falan bulunduğu yazıyordu. Bitkiler üzerinde ilk deneyimi gerçekleştiricem ancak teorik bilgim dolayısıyla pek bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Pratik yapmak gerek.

Kavanozda hava almayacak şekilde kenger öz suyunu saklayacağım ta ki NaOH – HCl gibi kimyasal maddeleri bulana kadar. Nasıl temin edeceğime karar verdim ama bir türlü eylemi gerçekleştiremedim.

Herşeyi tamamladığımda en güzel plastiği benim üreteceğimden hiç şüphe yok. Her zaman bahsetmeye çalıştığım gibi:

* Sağlam

* Esnek

* Ucuz

* Kullanışlı

Bir plastikten daha ne beklenebilir ki?